Wij verhuizen deze week naar een nieuw pand. Telefonisch zijn wij daarom deze week niet of slecht bereikbaar.
Voor urgente vragen: helpdesk@multicare-centrum.nl
Wij doen onze uiterste best om uw orders gewoon te verwerken.
Onze excuses voor eventueel ongemak en vertraging
Kan ik een product retourneren?

U kunt uw product binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.

- Het product dient in de originele verpakking te zijn.
- Pak het product goed in een aparte verzenddoos zodat de kans op beschadiging zo klein mogelijk is.

Hoe kan ik een product terugsturen

U dient zelf zorg te dragen voor het retour zenden en de daaraan verbonden kosten met uitzondering van een terecht beroep op de -niet goed-geld terug- regeling. In Nederland kan dit het gemakkelijkst via één van de vele PostNL punten.

Heeft u het verkeerde product of een product ontvangen wat volgens u defect is, neem dan contact met ons op via het retourformulier of kan dit natuurlijk ook via telefoon/whatsapp/chat.

Mag elk product geretourneerd worden?

In principe : JA

Er zijn echter uitzonderingen, te weten:

- een product waar de verzegeling van is verbroken;

- een product wat voor u is gepersonaliseerd zoals bijvoorbeeld met een product met een gravure;

- hygiëne producten zoals bijvoorbeeld mondmaskers welke in een gesloten verpakking zitten en wat door u is geopend;

- vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen 

Moet ik een retour aanmelden?

U dient een retour aan te melden. Hierdoor voorkomen we samen een retour welke niet is toegestaan.

Vul het retour formulier in en we zetten het samen in gang.

Wat is het vervolg na retourzending?

Wij controleren uw retourzending en bevestigen de ontvangst vervolgens per email.

Onze administratieve afdeling effectueert retourbetaling binnen 7 dagen (het originele betaalde bedrag inclusief BTW).